Bagażnik XLC CC-C03 Beluga 3 rowery uchył uchwyt na hak 60kg e-bike zamki

Opis
Bagażnik XLC CC-C03
do przewozu 3 rowerów na haku holowniczym,
odpowiedni również do przewozu e-bike
Najważniejsze cechy bagażnika:
- bagażnik posiada mechanizm uchyłu do załadunku rowerów (uruchamiany nogą)
- adapter 13 na 7 pin w zestawie
- wytrzymały - max. obciążenie 60 kg
- wyposażony w elementy umożliwiające przedłużenie długości szyny
- zamykany
- bagażnik umożliwia transport 3 rowerów, odpowiedni również dla e-bike
-
Bagażnik - platforma rowerowa wyposażona jest w wiązkę elektryczną z wtyczką 13-pin (adapter z redukcją 7/13 jest również w zestawie). Bagażnik wyposażony jest tym samym we wszystkie światła wymagane przepisami m.in światło wsteczne i przeciwmgielne.
Dane techniczne bagażnika XLC CC-C03:
- Praktyczny, składany- bagażnik łatwy do przechowywania
- Uniwersalny - szybko zakładany na hak w samochodzie
- Wytrzymały - max. obciążenie to 60 kg
- stabilna aluminiowa konstrukcja
- do bagażnika dołączony jest adapter (13 na 7pin) umożliwiający podłączenie do 7-pinowego gniazda w samochodzie.
- bagażnik umożliwia transport 3 rowerów
- bagażnik posiada funkcję uchyłu wraz z rowerami
- odpowiedni dla E.Bike
- opuszczany za pomocą pedału nożnego
- bagażnik posiada zabezpieczenie przed kradzieżą bagażnika założonego na hak - zamykany na zamek
- do zamontowania bagażnika wymagany jest hak w samochodzie z odpowiednim dozwolonym obciążeniem na kuli.
- homologowane tylne światła
- solidne szyny, maksymalny rozstaw osi 125 cm - wyposażony w elementy umożliwiające przedłużenie szyny
- kolor czarny
- maksymalna szerokość opony 80 mm
- wyposażony w dostawkę rozszerzającą szerokość szyny
- wymiary złożonego bagażnika: 75 x 65 x 28 cm
- waga ok. 15 kg
- ładowność: maks. 60 kg
wyposażony w elementy umożliwiające przedłużenie szyny:
Zgodnie z nowelizacją rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, od 1.stycznia 2016 r. kierowcy mogą występować do urzędów komunikacyjnych z prośbą o dodatkową - trzecią tablicę rejestracyjną na bagażnik rowerowy, mocowany na haku z tyłu samochodu.